A little announcement....

Sunday, April 22, 2012

Some of you may have noticed some changes around here... the blog is getting a new look and I LOVE it! Its simple and fresh and exactly what I wanted!! Thank you thank you to Kelley Howe who is such an amazing friend and blog designer for working so many hours on it with me over this past weekend. I still have a few more things to do with it but its a million times better!

And my blog isn't the only thing changing around here... so is my waistline!! That's right folks, baby #4 is a cookin' and we couldn't be more excited! In fact, our other cute kiddos wanted to make their own little announcement on here...

 DSC_2030 DSC_2035 DSC_2040 DSC_2043

yep ANOTHER GIRL!!! Brayden was hoping for a brother...

 DSC_2075

and Avery isn't too keen on giving up the title of baby around here...

 DSC_2061 DSC_2060

(just kidding... she only got mad because we took the chalk away! haha)

But really with girls as cute as this and such an AWESOME big brother...

 DSC_2046 DSC_2068 DSC_2058 DSC_2053 DSC_2069 DSC_2080

we couldn't be more thrilled! We can't wait to meet you little girl!



8 comments:

Terra said...

Yeah for girls!

Megan Maughan said...

Hooray! Congrats!

Lexy said...

Yay! Your kids are so cute and such hams for the camera. Love you and so happy for you guys. You guys do make such cute little girls.

Melanie Fowler said...

Oh my this is soooo exciting! I'm so happy for you. Love you lots!

LookieLooSuz said...

Yay!!! So cute. Love the new look of your blog BTW. Love it!!!

Blakely said...

Congrats!!! I love how you announced it with the pictures! So cute and so creative!!!

AshleyBrown said...

I LOVE THE PICS BRITT!! SO DANG CUTE!! Brayden, Riley and Avery are the cutest kids ever! I was so thinking boy....but I am JUST as excited it a girl! I cant wait to meet the little lady! She will be SSOO beautiful! Love you!

melissa walker said...

Congratulations! That will be so fun for your family!